Онкүндік өткізу туралы есеп
«Өзін-өзі
тану: Махаббат пен шығармашылық
педагогикасы»
2 - ақпан мен 12 - ақпан күні аралығында «П.Исаков атындағы № 1 Ақкөл орта мектебі» ММ-сінде «Өзін-өзі тану: Махаббат пен шығармашылық
педагогикасы» өткізілді.
Онкүндік «Рухани
жаңғыру» бағдарламасын
іске асыру шеңберінде өткізілді.
Онкүндіктің мақсаты- балалар мен жастардың рухани-адамгершілік жүйесін
дамыту, оқушыларды
адамгершілік құндылықтар әлеміне шақыру.
«Өзін-өзі тану» курсы» адамға өзін табуға, үздік сапаны
ашуға, өзгеруге, әрқашан адамдық қадір-қасиетін өзіне сақтауға көмектеседі. Барлық адамзат тарихында тұрақты және үздіксіз
адамгершілік қасиетін өзін-өзі жетілдіру бар делінген». (С.А. Назарбаева)
Өзін-өзі
тану онкүндігіне іс-шаралар жоспары құрылды. Жоспар құруда және іске асыруда
педагогтар мен пән жетекшілері қатысты.
Онкүндік аясында әр түрлі іс-шаралар өткізілді. Мектеп оқушылары онкүндікке
белсенді қатысты, себебі "Өзін-өзі тану " пәні балаларға
айналасындағыларды жақсы танып-білуге, өзіне түсіністікпен қарауға көмектеседі.
Онкүндік 01.02.2018 күні салтанатты сап жиынмен ашылды.
Оқушылар алдында мектеп директоры А. Ж. Садықова сөз сөйледі.Ол өзін-өзі тану
арқылы өскелең ұрпақ адамзат құндылықтар мен адамгершілік мұраттарыды игереді
деді. Намыс пен қадір-қасиетті бағалауға, жақсылық жасау және физикалық,
рухани, әлеуметтік және шығармашылық дамуда үйлесімдікке жетуге үйренеді.
Жиында оқушылардың сәлемдері мен мұғалімдер жақсы
тілектері айтылды. Оқушылар өлең, махаббат туралы, достық, мейірімділік,
адамгершілік туралы. Шақырумен қатысып, барлық іс-шаралар "өзін-өзі Тану:
махаббат пен шығармашылық педагогикасы" жүгінді өзін-өзі тану мұғалімі
Кузьменко В. Н. Ол сондай-ақ барлық тыңдаушыларды жұмыс жоспары.
02.02.2018 жылы
Мектеп
кітапханашысы В.Бусановская С. А. Назарбаеваның қайырымдылық қызмет туралы
" Мейірім төгетін ана " кітап көрмес ұйымдастырылды. Көрме
материалдармен мектеп кітапханасының барлық келушілері таныстырылды.
2018
жылғы 05 ақпанда 5-сынып оқушылары арасында В. Н. Кузьменко, Н.П.Хребтовалар
ұйымдастырған "Алтын жүрек анамыз", "Махаббатқа толы жүрек"
атты мәнерлеп оқу сайысы өтті. Оқушылар
отан және ана, махаббат және мейірімділік туралы өлеңдерді дайындады. Іс-шара
"Рухани жаңғыру"бағдарламасын іске асыру шеңберінде өткізілді.
Іс-шара барысында сыныптарда оқушылар Махаббат құндылықтарын әңгімеледі (Отанға
деген махаббат, адам негізі ретінде
мұндай ретіндегі сүйіспеншілік, жақыныңа деген сүйіспеншілік, адамдар арасындағы
қарым-қатынастың маңызды жағы, әдебиетте көрініс табатын махаббат, өнерде адам
және әлем ретінде тану тәсілі.)
2018
жылғы 06 ақпан жоспарына сәйкес мектебімізде өзін-өзі тану бойынша 3
"Б" сыныпта (мұғалімі Хребтова Н.П.): "Өз елінің патриоты"
тақырыбында сабақ өтті. Н.П. Хребтова
отан туралы ашық әңгіме өткізді, оқушылар патриотизм туралы білімдерін бекітіп,
кім өз Отанының патриоты бола алады деген пікірді анықтады және дәлелдеді.
Сабақ
тақырыбы "Кім, өз Отаны мен халқын қатты ұнатса, соны патриот деп атайды
" сөздер мен халық даналығы, нақыл сөздермен тығыз байланыста болды.
Қорытынды кезінде " тыныштық сәтін
" өткізіп, мұғалім балаларға мейірімділік, махаббат, табыс тіледі. Жақсы
оқып, Отанымыздың
игілігі үшін өсуді тіледі. Осының бірі оқушылардың патриоттық және азаматтық
тәрбиелеуге, ел тарих қызығушылығын
дамытуға ықпал етті.
07.02.
2018 жылды 11 "А" және 11 "Б" сынып оқушылары арасында
"Мейірімділік - жан айнасы" тақырыбында , адамгершілік, мейірімділік
туралы пікірталас өтті, олар дайындаған және пікірсайысты өткізген С.С.Бреус.
Іс-шаралар барысында оқушылар топпен жұмыс жасады. Әр топ өз пікірлерін
дәлелдеуге және қорғауға тырысты. Балалар өзінің көзқарастарын дәлелдеп, сөзжұмбақ шешіп,
топтық жұмысты орындады. Өздерінің жұмыстарын қорғады. Пікір сайыс қызықты
өтті. Оқушылар қайырымдылық, мейірімділік, жаңашырлық сияқты қасиеттердің
адамға керек екенін түсінді.
2 «В» сыныбында өзін – өзі тану пәнінен «Ізгі жүрек ізгілігін
сатпайды» тақырыбы бойынша ашық сабақ өтті. Сабақ «Қоршаған ортаға құрмет» атты
шаттық шеңберінен басталды. Содан кейін
оқушылар оқушыларға мейірімділік туралы өлең тыңдатылды. Сабақ барысында оқушылар «Кім кімге керек»
екеніне шешім қабылдап отырды. Ойын ойналып, топпен шығармашылық жұмыстар
орындады. Қарбаева Н.Н. мұғалімі оқушыларды мейірімділік, қайырымдық жасауға
баулып отырды. Сабақтың соңында оқушылар
мен мұғалім «Мейірімділікке жол» атты
өлеңін орындады.
08.02.2018
жылы «Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында ашық сабақтармен іс – шаралар өтті.
2 – сыныптардың мұғалімдері Везнер
Л.С.,Варавина В.Е., Онучко Т.К. «Мейірімділік жасауға асығыңдар» атты ашық
сабақтарын өткізді. Барлық сабақтарда мейірімділік пен махаббат тақырыптыры
аталды. Оқушылар жағымды көңіл күймен өз ойларын ортаға салды.Мейірімділік
өлеңімен аяқталды. Мұғалімдер оқушыларға мейірімді болуға тілектерін білдірді.
8 – сыныптың
оқушылары «Ар – адамды –өлшеді», «Барлығы махаббаттан басталады», «Әлем қандай тамаша!» тақырыптарына эссе жазылды.
Махаббат
туралы өз пікірлерін білдірді. «Әлем қандай тамаша» мейірімділік, достық және
Әлем тақырыптарына сурет көрмесі безендірілді.
1 –
сыныптардың оқушылары әдемі суреттерін салып, мейірімділік пен қоршаған ортаға
махаббаттарын паш етті.
09.02.2018
жылы 4 «Б»сыныптың мқғалімі Акалита
Н.И. «Ар мен өмір сүр» тақырыбына ашық
сабақ өткізді. Оқушылар сабақтың барысында
сабақтың мақсаты тереңдеп білуді
көзге алды. Шын айтып адамның ішкі жан дүниесіне тек жақсылықты көруге
тәрбиелеуді көздеді. Карбаева Н.Н. мұғалімі
3 «Д» сыныбында іс – шаралары
өтті . Сабақтың мақсаты мейірімділік туралы түсінік беру. Сабақ барысында
мұғалім мен оқушылар мейірімділік әр отбасына керек екені туралы айтты.
Өйткені, мейірімділк пен қамқорлық адамдыжақсы болуға үйретеді. Әр адам өзінен
кейін жақсы іс қалдыру керек.
12 – ақпан күні
«Рухани жаңғыру» бағдарламасы аясында «Мейірімділік асыл қасиет», «Өнеге отбасынан », «Кәусар бұлақ тұңығынан» атты бірінші сабақта
сынып сағаттары өтті. Іс – шараның
мақсаты оқушыларды мейірімділікке қамқорлыққа үйрету
И. Л.Воробьева, В. Н. Кузьменко
және А. Н. Сенчилолар 1-ші сынып оқушылар үшін "Мейірімділік - адам
жүрегін жылытатын күншуақ". атты сынып сағаттарын дайындады және өткізді.
Сынып сағатында саналы түрде мейірімді болу мүмкіндігі қалыптасты, сыйластық
қатынас орнатуға тәрбиеленіп отырды. Сынып сағаты барысында балалар әр түрлі
жұмыс түрлерін орындай отырып,күн сайын мейірімді әрекеттерді жасау керек деген
қорытындыға келді.
2 сынып оқушылары мейірімділік
туралы викторина өткізді. Әр сынып командасы барлық конкурстар мен ойындардағы тапсырмаларды
ыждағаттылықпен орындады. Іс-шара соңында барлығы бірігіп "мейірімді
болсаң..." әнін орындады.
3 сынып оқушылары үшін сынып
жетекшілері оқушылардың өмірінде игі
істер мен іс-әрекеттер жасауға оң ниет тудыратын сынып сағаттарын дайындады.
Жағдайларды ойнату , топтағы шығармашылық жұмыс, нақыл сөздерді талдау рухани
және адамгершілік тәрбиелеуге ықпал етті.
4
–сыныптарда "Мейірімділік - адам жүрегін жылытатын күншуақ" атты сынып сағаттары өткізілді. 4 "А", 4
"В" сынып оқушылары мейірімділік туралы тақпақтар оқыды,
мақал-мәтелдер мен мейірімділік туралы нақылнамалард талдады, топта жұмыс жасады.
4 "Б"сыныпта балалар
жұмбақтар шешіп, "Жақсы мамандықтар" ойынын ойнады, ізгі кеңестер
берді.
5 "А" және 5 "В" сынып
оқушылары үшін сынып сағаттары топтық жұмыс түрінде өткізілді. Топтар
шығармашылық жұмыстарды орындап,
постерлер қорғады, мейірімділік туралы мақалдар мен нақыл сөздерді жинады, өз
ой-пікірлерін білдірді.
5 "Б" және 7 "А"
сынып оқушыларымен "Мейірімділік -
адам жүрегін жылытатын күншуақ" атты сынып сағаттары өткізілді. Сынып сағаттары барысында оқушылар
мейірімділік деген не, неге
айналандағыларға мейірімді әрекеттер жасау керек тақырыптағы өз ойларын ортаға салды. "Бір стакан
сүт" және " Мейірімділік бумерангі" нақыл сөздеріне байланысты
бейнероликтерін көріп болған соң,
балалар бір-біріне тілектерін жазды. Сынып сағатын "Сен мейірімді
болсаң" және "Мейірімділік жолымен" әнін орындаумен аяқтады.
6 сыныпта сынып сағаты "Шаттық
шеңберімен" басталды, оқушылар бір-біріне жақсы тілектер тіледі. Нақыл
сөздер мен аңыздарды талдау. 6 "В" сынып оқушылары "Жақсылық
жаса" тақырыбында постерлер жасады
және қорғады, жүрекшелер ішінде
сыныптастарына жақсы сөздер мен тілектер жазды.
7 "в" және 7 "Б"
сыныптарында мейірімділік, жақсы және мейірімді іс-әрекеттер дәрісі өтті.
Балалар "Қасқыр мен тиін"
әңгімесін тыңдады және талдады.
"Тотықұс"ойынына қатысып, теріс эмоцияларға қарағанда оң эмоцияларды
білдірдіру жеңілірек деген өз пікірлерін
білдірді. Бұл іс-шара оқушылардың мейірімділік туралы білімдерін кеңейтті,
қоршаған әлемді құрметтеуге тәрбиеледі. Жоспарланған іс-шаралар барысында 8
"В" және 9 "В" сынып оқушылары "Сиқырлы гүл" және
ойын - тренингіне қатысып, мейірімділік туралы мақал-мәтелдерді, В.
Сухомлинскийдің "Екі ана " әңгімесін талқылады. Сынып сағатының
қорытындысына оқушылар мейірімділік туралы мультфильм көрді.
10 "А" сыныбында іс-шара
"Мейірімділік әлемді құтқарады" ұранымен өтті, Г. Н. Чмутова
балаларды ізгілік пен мейірімділік туралы ашық әңгімеге шақырды. Оқушылар ән,
өлең тыңдады, "Жақсылық жаса"атты бейнеролик көрсетілді. Содан кейін
ізгілік пен мейірімділік туралы қытай ертегісін талқылады.
Сондай-ақ 11 "А" және 11
"Б" оқушылары"дөңгелек үстелге" белсенді қатысты. Әр сынып
командасы мейірімділік және жақсылық сияқты қасиеттер пайдасына өз дәлелдерін
келтірді. Өмірден мысалдар келтірілді, жағдаяттар талданды, қорытындылар жасалынды.
Ашық сабақтар мен іс-шаралар күні оңынан
және мазмұнды өтті.
Онкүндіктің жабылуы
қорытындылар шығарылған салтанатты жиынмен аяқталды. "Өзін-өзі
тану - махаббат және шығармашылық педагогикасы" онкүндігінің
қорытындысында, оқушыларды ұжымдық қызметке үйретуге, өзін-өзі ұйымдастыруға,
өзін-өзі дамытуға, мектеп ұжымын топтастыруға, эмоционалдық тонусты көтеруге,
дамытуға, балалардың өзін-өзі жағымды бағалауға ұмтылдыруға, мейірімділік
танытуға ғана емес, сөзбен, іс-әрекетпен тәрбиелеуге, өз бойында қоршаған
ортаға қайырымды, мейірімді қарым-қатынасты тәрбиелеуге үйрету себепші болды.
Апталықтың соңында оқушылар
жүргізілген онкүндіктен алған әсерлерімен бөлісті , мұғалімдерге алғыстарын
білдіріп, "Өзін-өзі тану" пәні
шынымен адамға өзін табуға көмектеседі, өздерінің қабілеттерін, жақсы
қасиеттердін сақтап қалып, әрқашан толық мағыналы адам ретінде қалу керек деген
қорытынды жасады.
Отчет
о проведении декады
«Самопознание: педагогика Любви и
Творчества»
Со 2
февраля по 12 февраля в ГУ
«Аккольская средняя школа № 1
им.П.Исакова» проводилась декада
«Самопознание: педагогика Любви и творчества». Декада проходила в рамках реализации программы « Рухани
жаңғыру». Цель декады
заключается в развитии системы духовно-нравственного воспитания детей и
молодежи, привлечение учащихся в мир человеческих ценностей. «Курс
«Самопознание» помогает человеку найти себя, раскрыть лучшие качества, не
изменить себе, сохранить свое достоинство и всегда оставаться человеком в полном
смысле этого слова. По существу, все истории человечества есть не что иное, как
постоянный и непрерывный процесс нравственного самосовершенствования».
(С.А.Назарбаева)
Был составлен план мероприятий декады
самопознания. В составлении и реализации плана приняли участие педагоги,
ведущие предмет.
В рамках декады были проведены
различные мероприятия. Ученики школы активно участвовали в проведении
декады, так как предмет "Самопознание" помогает детям лучше познать
себя, окружающих и с пониманием относиться ко всему окружению.
Декада открылась торжественной
линейкой 01.02.2018 года. Перед учащимися выступила директор
школы Садыкова А. Ж. Она
отметила, что через самопознание подрастающее поколение приобщается к ценностям
и нравственным идеалам человечества. Учится ценить честь и достоинство, творить
добро и достигать гармонии в физическом, духовном, социальном и творческом
развитии. На линейке прозвучали приветствия учащихся и
хорошие пожелания учителей. Ученики рассказывали стихотворения о любви, дружбе,
доброте, о маме. С призывом
принять активное участие во всех мероприятиях декады «Самопознание: педагогика любви и творчества» обратилась учитель самопознания Кузьменко В.Н. Она также ознакомила всех с планом работы.
02.02.2018 года
Библиотекарем
школы Бусановской В.В была организована книжная выставка
" Мейірім төгетін ана ", о благотворительной деятельности С.
А. Назарбаевой
С материалами выставки были ознакомлены все
посетители школьной библиотеки.
05
февраля 2018 года среди учащихся 5-х
классов прошел конкурс чтецов «Алтын жүрек анамыз», «Сердце, наполненное любовью»,
который подготовили учителя
Кузьменко
В.Н.,
Хребтова Н.П. Учащиеся
подготовили стихотворения о Родине и маме, о любви и доброте.
Мероприятие проходило в рамках
реализации программы «
Рухани жаңғыру».
В ходе мероприятия ребята рассуждали о такой ценности как Любовь (любовь к
Родине, любовь - как
основа человеческой природы, любовь к ближнему как важнейшая сторона отношений
между людьми, проявления любви в повседневной жизни, отражение любви в
литературе, искусстве как способ познания человека и мира).
06 февраля 2018
года согласно плану проведения декады по самопознанию в 3 «Б» классе (учитель Хребтова Н.П.) прошел урок
по теме: «Быть патриотом своей
страны». Хребтова Н.П. провела беседу
о Родине, учащиеся закрепили
знания о патриотизме, определили и
доказали кто может быть патриотом своей Родины.
Слова народной мудрости, цитаты: «Кто свято любит
Родину и свой народ, того называют патриотом» были тесно связаны с темой урока. Во время
заключительной «минутки тишины» учитель пожелала ребятам добра, любви, успехов.
Хорошо учиться и расти на благо нашей Родины. Все
это способствовало воспитанию патриотизма и гражданственности учащихся,
развитию интереса к истории родной страны.
07.02.
2018 года прошли дебаты среди учащихся 11
«А» и 11 «Б» классов о нравственности, милосердии по теме: «Милосердие- зеркало души», которые подготовила
и провела Бреус С.С. В
течении всего мероприятия учащиеся работали по группам. Каждая группа
доказывала и отстаивала свое мнение.
Ребята
дискутировали, доказывали свою точку зрения, отгадывли кроссворд, выполняли
творческое задание в группе. Защищали свои работы. Дебаты прошли живо,
интересно,учащиеся пришли к выводу, что такие качества, как милосердие,
доброта, сострадание, взаимопомощь нужны и необходимы всем.
Во
2 «В»классе прошел открытый урок самопознания по теме «Добротой себя
измерь». Урок начался с «Круга радости»- пожелания добра всем окружающим.
Затем ребята прослушали песню о доброте. В ходе урока учащиеся слушали и
анализировали притчу «Кто кому больше нужен», играли в игру «Фея добра»,
выполняли творческую работу в группах, составляли синквейн. Учитель Карбаева
Н.Н. подводила ребят к тому, что необходимо совершать добрые дела, быть добрым
и отзывчивым по отношению друг к другу. В конце урока учащиеся вместе с
учителем испонили песню «Дорога добра».
08.02.2018 года в рамках программы « Рухани жаңғыру» прошли
открытые уроки и мероприятия.
Во 2 классах
учителя Везнер Л.С., Варавина
В.Е., Онучко Т.К. провели открытые уроки по теме: «Спешите делать добро». На всех уроках
красной нитью прошла тема доброты и любви. Учащиеся после позитивного настроя,
«Круга радости» высказывали свое мнение о цитатах великих людей о доброте,
слушали и анализировали притчу, выполняли творческую работу в группах. Уроки
завершились групповым пением песен о доброте, минуткой тишины. Учителя
пожелали ребятам совершать добрые дела и
поступки - «творить добро другим во
благо…» Уроки были интересными и
познавательными, ребята ушли с уроков с хорошим настроением, с желанием и в
дальнейшем совершать добрые дела и поступки.
Учащиеся 8-х классов приняли
участие в конкурсе эссе по темам: «Совесть- мерило человека», «Все начинается с любви», «Как прекрасен этот
мир!» Ребята выразили свое мнение о
любви, совести, красоте. Победители конкурсов были определены членами
жюри. Была
оформлена выставка рисунков «Как
прекрасен этот мир!» о маме, доброте,
мире и дружбе. Учащиеся 1-х
классов выполнили красочные рисунки, отразив в них доброту,
любовь к окружающему миру.
09.02.2018 года
В 4 «Б» классе учителем Акалита Н. И. был проведен открытый урок по
теме: «Жить по совести». Учащиеся в
течение урока углубили представление о
нравственных качествах человека через постижение истины. Сделали вывод,
что нужно говорить правду, видеть в
людях хорошее, воспитывать такие качества, как честность,
правдивость.
Учитель Карпова Н.В.провела внеклассное
мероприятие в 3 «Д» классе «Доброта творит чудеса».
Цель которого: дать детям
понятие, что доброта – одно из лучших качеств человека. В течение урока ребята
вместе с учителем говорили о том, что доброта нужна всем, и родным, и друзьям, и тем, кто нас окружает.
Ведь доброта и забота согревают людей. Каждый человек должен оставить добрый
след на земле.
Среди учащихся 4-х классов учителями Акалита Н. И., Хребтова Н.П проведен конкурс стихотворений «Сердце, наполненное любовью» о доброте,
любви, мире, о маме и Родине. Каждый
участник конкурса старался вложить в чтение стихотворения свою душу, прочитать эмоционально и
выразительно. Ребята подобрали стихи, в
которых прозвучали слова любви к
Родине, природе, родным людям.
12 февраля
в рамках программы « Рухани жаңғыру» организованно прошли первые уроки, внеклассные мероприятия на
темы: «Мейірімділік-
асыл қасиет» , «Өнеге-
отбасынан», «Кәусар
бұлақ тұнығынан», «Қызығы толы
бұл әлем», «Доброта- солнце, согревающее сердце
человека», «Утро радостных встреч». Целью мероприятий являлось формирование у
учащихся доброты и милосердия, представления о доброте и добрых делах,
воспитание нравственности и духовности.
Для учащихся 1-х классов учителя
Воробьева И.Л., Кузьменко В.Н. и Сенчило А.Н. подготовили и провели классные
часы по теме: «Доброта- солнце, согревающее сердце человека». На классном часе
формировалось осознанное представление быть добрым, воспитывалось
внимательное отношение к окружающим. В ходе классного часа, выполняя
различные виды работы, ребята пришли к выводу, что нужно ежедневно совершать добрые поступки.
С учащимиcя 2-х классов
провели викторину о доброте. Команда от каждого класса старательно выполняла
все задания – участие в конкурсах, игре.
В конце мероприятия все дружно исполнили песню «Если добрый ты…»
Для
ребят 3 классов классные руководители подготовили классные часы , которые
настроили учащихся на позитивное желание совершать в жизни добрые дела и
поступки. Разыгрывание ситуаций, творческая работа в группе, анализ притчи способствовали воспитанию духовности
и нравственности.
В
4 –классах проведены классные часы «Доброта- солнце, согревающее сердце
человека». В 4 «А», 4 «В» классах учащиеся читали стихи о доброте,
анализировали пословицы, притчу о
доброте, работали в группе.
В 4 «Б» ребята разгадывали кроссворд, играли в игру «Добрые профессии», давали добрые советы.
Для
учащихся 5 «А» и 5 «В» классов классный час был проведен в виде групповой работы. Группы выполняли
творческую работу, защищали
постеры, высказывали свое мнение,
собирали пословицы и поговорки о доброте.
С учащимися 5 «Б» и 7 «А» классов был
проведен классный час на тему «Доброта – солнце, согревающее сердце человека».
В ходе классного часа ребята рассуждали над тем, что такое доброта, почему надо
делать добро по отношению к окружающим и совершать добрые поступки. Просмотрев
видеоролики- притчи «Стакан молока» и «Бумеранг доброты», дети писали пожелания
друг другу. Закончили классный час исполнением песен «Если добрый ты» и
«Дорогою добра».
В 6 классах классный час начался с
«Круга радости», в которых ребята
говорили друг другу добрые пожелания. Анализировали цитаты,
притчи. В 6 «В» классе учащиеся сделали и защитили постеры «Твори добро»,
написали на сердечках добрые слова своим одноклассникам.
Лекция о доброте, о хороших и добрых поступках прошли в 7 «В» и 7 «Б»
классах. Ребята прослушали и
проанализировали рассказ «Волк и белка». Участвовали в игре «Попугай», высказали
свое мнение о том, что позитивные эмоции выражать легче, чем отрицательные. Это мероприятие расширило
знания учащихся о роли доброты в жизни, воспитало уважение к
окружающему миру.
В ходе запланированного
мероприятия учащиеся 8 «В» и 9
«В» классов участвовали в игре- тренинге «Волшебный цветок добра», обсуждали
пословицы о доброте, рассказ В.Сухомлинского « Две матери». В заключение классного часа ребята посмотрели мультфильм о
доброте.
В 10 «А» классе мероприятие проходило под девизом: «Доброта спасет мир»
Учитель Чмутова Г.Н. вызвала ребят на откровенный разговор о добре и
милосердии. Учащиеся слушали стихи, песни, просмотрели видеоролик «Твори добро». Затем обсудили китайскую
сказку о добре и милосердии.
Ученики 11 «А» и 11 «Б» также
приняли активное участие в «круглом столе». От каждого класса команда приводила
свои доводы в пользу таких качеств, как доброта и милосердие. Приводились
примеры из жизни, анализировались ситуации, делались выводы. День открытых
уроков и мероприятий прошел насыщенно и
позитивно.
Закрытие декады завершилось торжественной
линейкой, на которой были подведены итоги. Итогом декады "Самопознание -
педагогика любви и творчества", послужило обучение детей навыкам
коллективной деятельности, самоорганизации, самореализации, сплочение школьного
коллектива, поднятие эмоционального тонуса, развитие позитивной самооценки у
детей, стремление проявлять доброту не только в словах, но и в поступках,
воспитывать в себе доброе, чуткое отношение к окружающим.
В завершении декады, учащиеся
школы делились впечатлениями о проведенной декаде, благодарили учителей за уроки и сделали вывод, что предмет
"Самопознание" действительно помогает человеку найти себя, раскрыть свои
лучшие качества, сохранять свое достоинство и всегда оставаться человеком, в
полном смысле этого слова.