2018 жылдың 13 ақпанында №2 Ақкөл орта мектебінде «білім
беру жүйесін жаңғырту контекстінде математика және физика пәнін оқыту» тақырыбында семинар өтті.
Семинардың өткізу мақсаты: физика және математика
пәндерінің оқыту әдістерінің сапасын жетілдіру.
Осы семинарда Г.Х Менбаева 9 «б» сыныбына алгебра пәнінен «Арифметика және геометриялық
прогрессия»тақырыбында ашық сабақ өткізді.
Сабақтың басты мақсаты
тақырыпқа сай теориялық білімінің
негізінде есептер шығара білу және басқа пәндермен байланыстыру болып
табылады.
Сабақтың құрылымы, желісі мен мазмұны мақсатқа сай
құрылған.
Білім беру барысында «миға
шабуыл», топтық жұмыс, өзін –өзі бағалау , бірін –бірі бағалау, практикалық
жұмыстар, түрлі жағдайлар, салыстырулар әдістерін қолданды. Сабақ барысында оқушылардың жас ерекшелігін ескере отырып, түрлі
тәсілдерді қолдана отырып, есептер шығарылды. Жұмыстар жеке, жұптық, топтық
түрлерінде жүргізілді. Есеп шығару
кезінде түрлі көрнекі құралдар қолданылды.
Олар: «математикалық лото», «сәттілік сатысы», сонымен қатар сабақта
интербелсенді тақтасында слайдттар мен таратпа текшелер, дидактикалық
материалдар, кестелер, бағалау парақтары, стикерлер, маркерлер мен постерлер
қолданылды.Зерттеушілік жұмыстар көп болып, сабақты қызықтыра түсті.
Соңында оқушылар бағалау парақтарының көмегімен өзін –өзі бағалап, критериалды
бағалау мен рефлексия жүргізіліп, түсті стикерлер тақтаға ілінді.
13.02. 2018г
в АСШ №2 прошел семинар «Преподавание математики и физики в условиях
модернизации системы образования».
Цель проведенного семинара: совершенствование
качества методики преподавания предметов физико-математического цикла.
На этом семинаре
МенбаеваГ.Х. провела открытый урок по алгебре «Арифметическая и геометрическая
прогрессии» в 9 «б» классе.
Целью данного урока
было обобщение и систематизации теоретических знаний по данной теме, совершенствования навыков применения
теоретических знаний при решении задач, в том числе и прикладных и решение
задач с использованием межпредметных связей.Структура урока, этапы их логическая последовательность соответствовали
содержанию и поставленной цели.
Также использовались приемы актуализации знаний и способов
деятельности обучающихся: прием «мозговой штурм», групповая работа;
взаимооценка, самооценка, практическая работа,
создание нестандартных ситуаций, сравнение.
На этом уроке был применен дифференцированный подход
по решению задач различной сложности, учитывая возрастные особенности детей.
Сочеталась фронтальная, групповая и
индивидуальная формы работы.
Для решения обучающих задач
использовался наглядный материал («математическое лото», «Лестница успеха»),интерактивная
доска со слайдовыми презентациями, раздаточный и дидактический материал,
таблицы, оценочные листы учащихся, стикеры, маркеры и постер.
Поисковой деятельности
на уроке было больше, чем репродуктивной.
Затем учащиеся выставили себе итоговую оценку в
оценочный лист, используя критерии оценивания и провели рефлексию урока,
вывешивая цветные стикеры на доску.